Tinderslyna

Hejsan internets! Och ett extra hej till alla straighta dudes på tinder! Jag tänkte att eftersom jag fått någon sorts jävla rutin på att flippa på tinder så fort jag har en sekund över så kan jag dela med mig av lite synpunkter och annat jag tänkt på medan jag letat efter pappan till mina framtida barn.

* Sekunden jag loggar in på tinder glömmer jag att jag typ är en 6,5/7a och tänker direkt att jag är en 10a och förtjänar därför bara att matchas med andra 10or

* Detta ändras dock ganska snabbt då min standard sänks i takt med besvikelsen av avsaknaden av 10or och matchningar

* Har du gruppbild som första bild kommer jag "nej"-a dig dirr. Jag har fan inte tid att klicka på dig, jag har hundratals dudes att kolla på

* Men om jag trots allt bestämmer mig för att klicka på en gruppbild kommer du med största sannolikhet vara den fulaste i gruppen

* Har du bara en bild går du bort

* Jag kommer alltid döma dig efter din sämsta bild

* Om ditt fejs inte är det första jag ser kommer jag också "nej"-a. Om du inte har en jävligt schysst kropp

* Jag är 98% säker på att alla som påstår att de är 18 egentligen är 14

* Har du en bild med en annan brud blir jag svartsjuk direkt

* Är du känd får du automatisk like. Vare sig jag gillar dig eller inte

Det är väl ca allt jag kan komma på nu, men jag inser att jag är ett jävla kap? Haffa nu killar innan någon annan militär/fiskare/bergsklättrare/äventyrare/gyminstruktör/modell/läkarstudent/DJ/seglare lyckas snärja mig. Seså, chopchop!



Kingzeven
2014-09-21 @ 22:42:01

Bästa.. XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0