#swaglifethugyolo

Jag ska alltså åka till Sydafrika och volontärjobba en månad. Detta bokade jag för ca ett år sen och det känns fett scary osv. Men det är så jävla STELT när folk ba "vad heter farmen du ska till?". Jag vet inte? "Ok, vart ligger det då?" Jag vet inte? "Mhmm, vad är det för valuta? Kommer du vara tvungen att ta med dig kontanter till farmen? Vilka vaccin behöver du? Hur bor man?" JAG VET INTE?! Sluta fråga så svåra frågor, jag tar reda på detta när jag kommer fram okej?? Lev lite YOLO liksom. En dag i taget, det är inte så jävla noga? Det löser sig. Situationer har löst sig i 21 år för mig, detta ska nog gå bra det med. Så. Se fram emot bilder på lejon och sånt inom en snar framtid.


Vi hörs



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0