Konsten att blöda i 23 dar

Detta är typ the soundtrack of my life just nu:
 
http://open.spotify.com/track/6uP6qnCkYhChzb7n9Jv31x
 
Jag går runt och är så fucking arg på allt och alla. Om folk runt omkring mig bara kunde SLUTA vara sånna shittits så vore det skitbra? Jag brukar aldrig vara arg (tro det eller ej) men har verkligen blivit ilsk. Fast det kanske blir så NÄR MAN HAR HAFT MENS I CA EN MÅNAD. Thanks preventivmedel osv, much fun. Jag går från att ena sekunden vara bästa vän med min fiffi, vi håller varandra i handen, äter doritos och skrattar åt sagan om ringenparodier till att fullkomligt FÖRAKTA denna best som verkar vilja spränga sig ur min mage som i alienfilmerna. Jag blöder mig genom livet just nu. Både i fittan och i själen.
 
Vi hörs hörni



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0