Mitt svarta hål

Jag har något sorts destruktivt matbeteende. En helt fruktansvärd relation till mat. Jag är fett duktig under veckodagarna, jag tycker om sallad och nyttig mat och är helt besatt av rödlök. MEN när jag tillåter mig att äta ja då jävlar i helvete då äter jag. Jag menar jag går all FUCKING in mannen. Jag blir som ett svart hål. I inhale that shit. Jag tuggar typ inte ens. Jag äter tills jag mår illa, sen äter jag lite till. Jag vet inte vad det beror på. Daddyissues kanske. En gång åt jag så mycket att jag trodde att något gått sönder inuti mig. Typ att jag spräckt magsäcken eller nåt. Jag var tvungen att be om råd från Facebook. Obehagligt. En annan sak jag inte förstår är om jag äter så här mycket, hur kan det få plats så mycket gas i mig?? Det är orimligt!! Jaja, jag ska gå och kaskadspy i duschen nu. Vi hörs






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0