Hej Män™, vi behöver prata!

Mer exakt, vi behöver prata om sex. Jag har tänkt på om det är sant det där som alla filmer skämtar om om att ni killar inte har någon aning om vart klitoris är? För HELT SERIÖST?! VET ni inte? Är det så FUCKING svårt?! Det är som att ni avsiktiligen undviker den!
 
En liten karta till er själviska rövhattar:
DÄR. Mystery fucking solved thank you very much.
 
Ett klassiskt ligg = uppvärmning och förspel där avsugning är obligatorisk, fort ska det gå, när han är hård då är förspelet klart, nu är det sex, penetration, in ut in ut SPRUT ja oj tack och hej jag är trött god natt zzzzzzzzzzzz
 
Nån som känner igen sig?
Varför känns oralt från MIN sida obligatorisk? Varför är inte oralt från DIN sida obligatorisk? Varför är förspelet slut när DU känner att det är slut? Varför är sexet slut när DU har kommit? Jo för att sex, precis som allt annat, handlar om att tillfredsställa ER.
Börja slicka fitta säger jag bara (fast bara om hen vill, fråga först).
 
Patriarkatet har gjort er män till värdelösa ligg och det är dags att ni lär er.
 
Praise the vibrator säger jag bara
 
Vi hörs
KassandraPalma
2014-04-25 @ 06:48:32
URL: http://kasssandra.blogg.se

Härlig att du uppmärksammar alla killar där ute, haha ;) thumbs up!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0