Fyllekajan i mig ba tjaaa

Jag fick precis en flashback (eller nja, jag minns det ju inte per sé, men jag fick det återberättat) från den senaste hemmafesten jag var på och fick någon sorts jävla ångestattack för att jag skämms så mycket. Jag sitter liksom och skakar och är redo att kräkas typ när som helst. Dethär har hänt förut. Det händer typ efter varje fest jag är på, för jag gör sådana här dumheter varje gång jag är full. Nyår var jävligt dumt, festen i vaxholm var JÄVLIGT dumt, dendär gången på spybar var dum (men förjävla kul), dendär andra gången i vaxholm var dumt, dendär gången i åre ska vi inte ens tala om, sen alla gånger på sommar och sidare och så vidare. And yes, I still enjoy my drinks a bit too much.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0